۱۳۸۷ آبان ۸, چهارشنبه

خواب فرشته


من اهلی انتظارم، من فریاد سکوتم

من نغمه‌ی غریبی ام ،

من انتظار امیدم ، من امید انتظارم

من از میان خاطره‌های دوردست آمده‌ام

از میان ابلیسان پلید

از میان فرشتگان سپید آمده‌ام

تا برای تو یک سبد نور و ایمان

یک بغل شکیبایی بیاورم

.

.

.

تو که قصیده‌ی ترک خورده‌ی دور از دیار

همان شعری که از وسط دونیم شده‌ای

در گوشه‌ی زندگی

مانند شعله‌ای شکسته

چشم به‌راهی

.

.

تو دست از بهار کشیده‌ای

من برایت یک بغل بهار آورده‌ام

.

.

.

تو هرگز باور نمیکنی

که لحظه‌ای

به آرامی نسیم

خدا به دیدار تو می آید

که خورشیدی هست

که پرتواش

از پنجره‌ی سیاه شبان تو

دست بر سرت میکشد

تو هرگز باور نمیکنی

که صورت زیبای خوشبختی

برای لحظه‌ای هم که شده

به سوی تو مینگرد

یا که حتی شبی پر از راز ونیاز

شب مهتاب

یک خواب خوش یک رویا

ناکامیهایت را میپوشاند

تا تو به آرامی یک کودک سپید

به خواب فرشته بروی

دلنوشته



۱ نظر:

ناشناس گفت...

salam
dast mariza
nemitonam begam khob bod ya ghashang bod
besyar sadeh samimi va dost dashtani bod
mesle nasime molayeme dost dashtan
anja k migryei gham angiz anja k tanhaeiyat bidad mikonad khiyal angiz
anja k mikhandi va shadi por enerji va anja k por az khodaei sabz va asemani
bayad goft :
webloget dar yek kalam pichide shode dar del bayad aheste khand ba deghat va ba aramesh chera k dar an DEL pichidei
va dark in hame zibaei joz ba del moyasar nist

aksha khili montabegh ba neveshtehayat bod
makhsosan akse khodat
rasti to chera roy del mineshini?