۱۳۸۷ مهر ۱۶, سه‌شنبه

چرا؟


دروغ ، دروغ و بازم دروغ

آخه چرا ؟ که چی بشه؟ بالاخره که چی؟ بالاخره طرفت میفهمه که دروغ گفتی و اونوقت خودتی که سنگ روی یخ میشی و شخصیتت میره زیر سوال.

چرا ما آدمها گاهی فکر میکنیم می تونیم با دروغ گفتن خودمون رو خوب جلوه‌ بدیم؟ خیلی برام جالبه جواب این سوال رو بدونم. کاش آدمها اینقدر دروغ نمیگفتن ، کاش آدمها اینقدر پر توقع و حسود و دروغگو نبودن، یعنی میشه یه روزی هیچکس دروغ نگه؟ منکه بعید میدونم. اما بازم امیدوارم.
ولی دلم تنهایی میخواد ، دلم بارون میخواد، دلم میخواد تنهایی زیر بارون زیبا قدم بزنم و فکر کنم به همه چیز به همه کس به همه اونهایی که تا الان دیدمشون و تو ذهنم یه ردپایی ازشون مونده حتی. دلم میخواد زیر بارون زیر رحمت الهی با خدا حرف بزنم و باهاش درددل کنم اونه که همه چیز رو میدونه و بدون هیچ توقعی باهاته تا همیشه تا ابد............... خدایا......
دلنوشته

۳ نظر:

ناشناس گفت...

بسوزد پدر اين دروغ !!!!
واقعا ......................مگه خ مولايي زماني كه آخر زمان بشه كه هيچكس دروغ نگه؟
واقعا خيلي دنيايي بدي شده.
ممنونم از اين مطلب شما.

ناشناس گفت...

سلامت میکنم تا که سلامت باشی

اصل دروغ از این ناشی میشه که کسی خودش رو پیدا نکرده باشه و دارای یه شخصیت مبهم و گمگی باشه و دارای عقده های روانی بسیار زیادی باشه که متوسل بشه به دروغ .
اما ایا میشه آرزوی شما تحقق پیدا کنه و روزی برسه که آدم دروغ دیگه نشنوه من فکر میکنم اون روز هرگز نباشه لذا ضمن اینکه نمیخوام امید شما کم رنگ بشه اما به هر حال امید واهی هم داشتن درست نیست من اعتقاد دارم که ما باید از خودمون شروع کنیم و راستی که سر لوحه همه کارهامون قرار بدیم این بنظر قشنگنرین امید ما میتونه باشه و چشم اندازی است که رسیدن به اون هم ممکن و هم آسونه این نوع امیدواری بنظر شما بهتر نیست ؟؟شما به یه بیماری مهلک درونی اشاره کردید که اهمیت زیادی داره پس با همدیگر در جهت تحقق یافتن این شناخت و راه کارهای عملی دروغ بکوشیم شاد باشید و سر بلند یا حق

Unknown گفت...

به نكته خيلي جالب و كاملي اشاره نمودي كه متاسفانه در جامعه فراوان به چشم ميخورد.
به اميد دور شدن جامعه از اين عادت زشت و ناپسند.
درسته دروغ زشت و ناپسند است اما نوشته هايت خيلي قشنگ و زيبا است.
موفق باشي

يا حق